Citerar: sture_lindberg, #148:
Alla som håller med dej är förträffliga människor enligt dej.
Nej.
Alla som har en motsatt mening än dej ska hånas eller hudflängas.
Detta är ju ingen fråga men jag ska ge dig ett svar ändå.
Nej det är inte så att jag avser att håna eller hudflänga alla som inte håller med mig.
Men jag tycker inte om det .Är det ok för dej att jag skriver så..Bäst att fråga innan nästa anfall inträffar.
Det är inte min sak att avgöra vad som är ok att skriva i forumet, men för mig får du skriva precis vad du vill och håller jag inte med så utgår jag ifrån att jag få ge uttryck för annan uppfattning.
Jag har på mina 12 år här på SO aldrig varit med om något liknande.Att man ska hålla med den sistnämnde skrivaren för att man ska bli tolererad.
Jag har aldrig gett uttryck för den ståndpunkten, och jag har heller inte sett något inlägg från en moderator som påbjuder detta.
Varför ska vi då ha trådar ? För att alla ska sitta där och skriva saker till varandra som alla håller med om..verkar ju inte riktigt klokt.
Olika åsikter är ju bra för ett levande forum, men du kräver väldigt ofta av andra det du själv sällan eller aldrig lever upp till, som till exempel raka svar på frågor. Nu har jag i alla fall gått dig tillmötes och punkt för punkt gett dig svar på samtliga dina frågor från det aktuella inlägget.