Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Fusk med datorer ute i verkliga livet.. frågan kanske börjar bli allt mer brännande?
<< 1 ... 9 . 10 . 11 .
Författare Meddelande
PeterTrsavec
Medlem
#301 Skrivet: 24 Okt 2017 19:43

Citerar: sture_lindberg, #272:
Och dessutom har du inte minsta belägg för dina påståenden att fusket skulle öka bara för att det kommit ny teknik

Så Du har en större inblick kring detta med fuskandet och schacket? Vore ganska intressant och höra Din tes kring fuskande, eftersom Du tycker den skadar schackets image. Ja precis det jag skrev, finns det skelett i garderoben? Det är alltid lätt att sitta bakom en datorskärm och tycka saker, men kring "skelett i garderoben", så Du menar på fullaste allvar att Du ALDRIG tagit hjälp av en dator i DIna partier här på SO? Jag har tagit hjälp av Chessbase i vissa öppningsfaser, men kan Du stå för en sån sak?

Gugubben
Medlem
#302 Skrivet: 24 Okt 2017 19:43

Peter Trsavec, vet du varför man använder "" - tecken?

Gugubben
Medlem
#303 Skrivet: 24 Okt 2017 19:45

Och Peter, dina insinuationer om skelett i garderoben är rena personangreppet på Sture

PeterTrsavec
Medlem
#304 Skrivet: 24 Okt 2017 19:47

Citerar: Gugubben, #302:
vet du varför man använder "" - tecken?

Skit i såna saker Gogubben, rannsaka Dig själv först, börja med en fundering som jag alltid bedömer som viktig. Har jag tillräckligt med kött på benen för att gå in i diskussion? Du svarade inte på min fråga, precis som Sture så undviker Du frågor. Vilken rätt har Du att bedöma vilka inlägg som är onödiga?

timmy
Medlem
#305 Skrivet: 24 Okt 2017 19:47 - Redigerad av: timmy

Två onödiga inlägg Gugubben!

Och du glömde skiljetecken i slutet av sista inlägget. Pinsamt!

jimpan
Moderator
#306 Skrivet: 24 Okt 2017 19:49

Nej nu har jag fått nog av detta! Skärper Ni er inte nu stänger jag tråden omedelbart.

PeterTrsavec
Medlem
#307 Skrivet: 24 Okt 2017 19:50

Citerar: jimpan, #306:
stänger jag tråden

Gör oss den tjänsten och stäng ner tråden.

Etelhem
Medlem
#308 Skrivet: 24 Okt 2017 19:55

Citerar: PeterTrsavec, #307:
Citerar: jimpan, #306:
stänger jag tråden

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

<< 1 ... 9 . 10 . 11 .
Detta ämne är stängt. Du kan inte skicka svar.