Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Info från Moderatorerna
<< . 1 . 2 .
Författare Meddelande
jimpan
Moderator
#31 Skrivet: 1 Mar 2019 20:33

En tanke från mig som Moderator. Alla Ni sköter Er kanon - trevlig stämning i trådarna! Har inte behövt göra ett "Moderatoringrepp" på ca 3 månader nu. Istället försökt bli en vassare schackspelare men måste medge att det går sådär. Allt gott!

jimpan
Moderator
#32 Skrivet: 8 Mar 2019 13:28

Repeterar (igen) -> Kommenterar aldrig en avstängning av medlem. Kan garantera att ingen medlem stängs av slumpmässigt utan det finns alltid en god anledning!

jimpan
Moderator
#33 Skrivet: 21 Mar 2019 15:27

Har fått kännedom att flera av våra kvinnliga medlemmar fått sexistiska meddelanden. Detta är naturligtvis totalt oacceptabelt. Åtgärder är vidtagna. Är det flera som fått dylika meddelanden - kopiera det och skicka till mig. Denna patetiska, fega individ kommer inte att undkomma. Fortsätter hen kommer jag att publicera namnet på vederbörande.

jimpan
Moderator
#34 Skrivet: 2 Apr 2019 11:05

Återigen en spam-attack, denna gång från user : ericson1. Inlägg borttagna o user ericson1 deletad

jimpan
Moderator
#35 Skrivet: 25 Maj 2019 07:42

Översittarfasoner, upprepningar, bluffar, allmänt dryg o tror du har rätt hela tiden, provocerande, får trådar att totalt spåra ur, alltid sista ordet etc etc. Detta är en del av vad en medlem återigen "åstadkommit". Hade mängder med krav att agera - varför skall en medlem förstöra för så många andra. Har agerat nu o medlemmen är avstängd från Forumskrivande på obestämd tid. Har dock redan fått mail att mitt beslut är helt felaktigt och att jag inte har mandat att agera som jag gjort. Helt fel - jag har ett 100% mandat att agera för SO bästa och för alla dess medlemmar. Har även ett 100% stöd från SO ägare och skapare.

jimpan
Moderator
#36 Skrivet: 29 Maj 2019 19:41

Ett antal av Er fortsätter att messa mig angående, som Ni tycker, den felaktiga avstängningen. Fortsätt Ni men beslutet kommer inte att ändras. Kommer inte heller att svara på Era mess. Självklart får Ni ha denna uppfattning men beslutet står fast. Som jag skrev i tidigare inlägg har jag stöd till 100% från SO's ägare och skapare. Att jag inte har Erat stöd bryr jag mig inte det minsta om.

jimpan
Moderator
#37 Skrivet: 25 Sep 2019 16:06

Hm...loggade på för en liten stund sedan för att göra några drag - bl.a försöka besegra Luzidor vilket skulle vara en kanon "skalp" för mig.
Istället "möts" man av 11 mess o följande 3 trådar : Turneringsmobbning, Sluta Vara Töntar och "Få dom att sluta skjuta på mig". Har låst dessa av förklarliga skäl. Kommer senare att deleta dessa. Som Ni vet brukar jag hellre fria än fälla. Ibland måste jag dock markera att Ni gått över gränsen. Fan - var positiva, ha glimten i ögat, hacka inte på varandra, kom ihåg att bakom ID't finns det en annan människa precis som Du . Behandla denna med respekt - helt fel och onödigt att såra vederbörande.

jimpan
Moderator
#38 Skrivet: 13 Okt 2019 13:04

Bara så Ni vet -> Om jag anser det behöver rensas i tråd p.g.a olika orsaker gör jag det. Likaså gör jag det efter en ev. uppmaning från trådskapare. Om någon av Er har synpunkter på det kan Ni messa mig personligen!

jimpan
Moderator
#39 Skrivet: 4 Nov 2019 12:02

Spam-attack, denna gång från user : stevelil. Inlägg borttagna o user stevelil deletad

<< . 1 . 2 .
Detta ämne är stängt. Du kan inte skicka svar.