Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Påskturneringen i Norrköping 2017
Författare Meddelande
LNO1
Medlem
#1 Skrivet: 18 Apr 2017 11:11

Jag försöker ju alltid skriva någon rad om de turneringar jag spelar i och Påskturneringen 2017 ska inte utgöra något undantag. Tävlingen gick av stapeln på Elite Grand Hotel i Norrköping och det enda lilla klagomål jag kan ha faller nog utanför arrangörernas makt, det var nämligen fruktansvärt kallt och ruggit väder , speciellt första speladagen. Spellokalerna var bra, och kaffe och te var gratis under hela turneringen, något som borde sätta en ny standard i större turneringar eftersom det gjorde att man slapp köa för att få i sig det ack så nödvändiga elixiret! Stort tack till arrangörerna och räkna med att jag kommer tillbaka nästa år, och det kan ni se som ett löfte, inte ett hot!

rodel
Medlem
#2 Skrivet: 18 Apr 2017 21:48

Hej
Jag tyckte också det var en trevlig tävling. Även om jag lyckades förlora ett troligen vunnet slutspel i sista ronden.
Håkan

LNO1
Medlem
#3 Skrivet: 19 Apr 2017 22:32

Citerar: LNO1, #1:
Jag tyckte också det var en trevlig tävling.

Synd att jag missade att du deltog där det hade varit trevligt att få hälsa på dig. Men som sagt var det kanske kommer fler tillfällen

rodel
Medlem
#4 Skrivet: 20 Apr 2017 00:00

Tack Detsamma. Jag hade gärna hälsat och språka en stund, men missade att du deltog.
Håkan

PeterTrsavec
Medlem
#5 Skrivet: 22 Apr 2017 10:16

Följde många partier via livesändningen. Många spännande partier. Ditt slutspel var intressant Rodel

rodel
Medlem
#6 Skrivet: 22 Apr 2017 17:46

Tack Peter

Du måste logga in för att kunna posta!