Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Rösta på Schacksnack
Författare Meddelande
Captain Nemo
Medlem
#1 Skrivet: 2 Apr 2013 09:23

Har ni sett att Schacksnack har startat en omröstning om bästa nätschacket. Schackonlne är en av valmöjligheterna. För tillfället ligget denna eminenta lista inte bland de bästa men det kan väl alla här ändra på.

http://www.schacksnack.se/

Captain Nemo
Medlem
#2 Skrivet: 12 Apr 2013 13:14

Jag måste säga att jag är besviken på uppslutningen. Bara 33 personer följde min uppmaning att rösta på SoL som bästa nätschacket. Men det räckte till en hedrande 3:e plats efter ICC och Playchess.com.

Men var vi inte fler som ville framhålla denna eminenta schacksida ?

Captain Nemo

Multi_Chess
Medlem
#3 Skrivet: 13 Apr 2013 13:55

Jag måste bara säga att Erik Cederlöf har lyckats med den här siten.
All eloge till upphovsmakaren av denna fantastiska träffpunkt för människor som kan ta del av all den rikedom som informationsteknologins SO kan ge.
Inte bara att spela schack. Här kan man som användare av siten få och ge alla slags möjligheter till att själv bidra med information och synpunkter samt umgås på nätet.
Den här siten skåpar ut alla sociala nätverk som finns. Hur många andra sociala nätplatser har moderatorer förresten? Kanonbra att de finns.
Har varit användare sedan 2005 med olika alias och kommer att fortsätta så länge den här platsen finns. Den här platsen är en milstolpe och möjligheten till andra att ta efter som vill bygga informationsteknoolgi.
Den här platsen behöver egentligen inte så mycket mer, allt finns ju redan -
förutom att en här platsen har allt man kan önska sig - nämligen oss schackspelare

Du måste logga in för att kunna posta!