Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Namn på turnering i partiet?
Författare Meddelande
BADWINNER
Medlem
#1 Skrivet: 11 Feb 2012 15:17

vet inte om jag är den förste som undrar om det går att ordna så att namnet på turneringen finns nämnt...på partisidan :? annrs vill ja ändå tacka för många roliga partier med my7cke känslor i ibland..kör på !!! roger

sture_lindberg
Medlem
#2 Skrivet: 11 Feb 2012 17:07

Citerar: BADWINNER, #1:
så att namnet på turneringen finns nämnt...på partisidan :?

Finns inte det redan ?

texasholdem
Medlem
#3 Skrivet: 11 Feb 2012 17:29

Citerar: sture_lindberg, #2:
Finns inte det redan ?

Infon finns på egen "partisida", men ska man kika in på andras pågående partier så ser man inte om det är trunering, utmaning eller stegen. Vore najs om det kunde framgå.

sture_lindberg
Medlem
#4 Skrivet: 11 Feb 2012 18:13

Förvisso..

vonoben
Medlem
#5 Skrivet: 12 Feb 2012 08:17

Citerar: BADWINNER, #1:

vet inte om jag är den förste som undrar om det går att ordna så att namnet på turneringen finns nämnt...på partisidan :

Äntligen ett ämne med substans i, har saknat möjligheten att se vilken turnering min motståndare deltar i. Skulle underlätta betydligt när det gäller stegepartier eftersom den tävlingen är så speciell och när man närmar sig toppen där är det av stor betydelse att veta vem jag ska utmana. Finns ju ett moment i stegen där man kan åka snålskjuts uppåt genom att utmana rätt motståndare. Men gäller även andra turneringar så klart, en länk bakom partiet till turneringen borde väl kunna fixas?

BADWINNER
Medlem
#6 Skrivet: 12 Feb 2012 09:12

som jag menar är det särskilt viktigt om man spelar partier med "tvångsöppning) ...om jag har flera partier med samma motståndare...med olika öppningar... fattar nån?

jimpan
Moderator
#7 Skrivet: 12 Feb 2012 09:27

Citerar: BADWINNER, #6:
fattar nån?

Haha...absolut. Erik vidtalad om detta önskemål

Du måste logga in för att kunna posta!