Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Kommentarer till schackpartier
Författare Meddelande
Darlanio
Medlem
#1 Skrivet: 27 Jul 2010 13:57

Jag vet att det finns många duktiga schackspelare ute i landet som inte bara analyserar mästarpartier utan även presenterar sina analyser på klubbarna. Vore det inte trevligt om det fanns fler kommenterade schackpartier ute på nätet som filmer? Vore det inte trevligt om era kommentarer med just er röst kunde höras över hela internet?

För ett exempel på film (utan ljudspår, utan kommentarer) kan ni se ett exempel jag gjorde för något år sedan:

http://www.youtube.com/watch?v=j5WeWxAvS9E

Jag är villig att stå för bildmaterial samt redigera ihop filmerna så länge som ni står för analyserna, kommentarerna och ett ljudspår med just era kommentarer. Kanske kan jag ordna 1 parti och film per månad. Vi lägger ut filmerna på youtube och liknande websidor så fler får ta del av era analyser. Skriv vad ni tycker här i tråden men kontakta mig via email eller meddelande här på SO med partier/analyser/kommentarer. Blir det många gör jag en kö där jag tar ett parti i tur och ordning.

Du måste logga in för att kunna posta!