Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Facebook
Författare Meddelande
KGB1
Medlem
#1 Skrivet: 9 Jul 2010 20:14

Är nu med där och på So sidan. (tror jag) Gillar inte detta, då jag värdelös på datorer nu. Var mycket bätre förr. (innan jag fick barn osv) Men ge mig & alla andra gärna tipps här, så vi kan bli bätre. Har tex svårt att hitta oss som en "grupp" eller är vi inte det? Suck, ja ni som kan förstår nog. Hjälp.

KGB1
Medlem
#2 Skrivet: 9 Jul 2010 21:28

Inga svar här. Gilla läget.

KGB1
Medlem
#3 Skrivet: 9 Jul 2010 21:31

Här anstränger man sig, fast man inte kan något om facebook och tror att det kan bli krav för en användare. Men nix ingen hjälp av alla er som jag vet kan detta, fy.

vilhelm
Medlem
#4 Skrivet: 9 Jul 2010 21:40

jag anmälde mig där vid 3 tiden en natt!svårt att navigera tyckte jag..men det gjorde jag ju naturligtvis endå..avreggade mig på förmiddan dagen efter brrrr!hade hunnit med en hel del..luften gick ur mig

Thomson1
Medlem
#5 Skrivet: 9 Jul 2010 22:06

Jag är med på Facebook...
inget jag rekommenderar för den som vill sköta sig själv och skita i andra.
Facebook är värre än reklamen på TV-kanalerna.

vilhelm
Medlem
#6 Skrivet: 9 Jul 2010 22:41

hupp! vad menar du? förklara!

chessexplorer
Medlem
#7 Skrivet: 9 Jul 2010 22:56

Citerar: KGB1, #1:
Har tex svårt att hitta oss som en "grupp" eller är vi inte det? Suck, ja ni som kan förstår nog. Hjälp.

Gruppen heter "Vi som spelar schack på schackOnline"

Du skulle kunna skriva "schack" i sökfältet längst upp och sedan välja "Visa fler resultat för schack" längst ner i listan. Dyker inte gruppen upp bland alternativen kan du klicka på "grupper" i listan till vänster. När du ser gruppen är det bara att klicka på "Gå med i gruppen".

kjelleberglund
Medlem
#8 Skrivet: 10 Sep 2010 20:10

Är det bara bilden som visas, eller kommer hela profilen med när man kopplar kontot till FB??

hjfix44
Medlem
#9 Skrivet: 10 Sep 2010 21:58

Det bara är bilden, och dom info du har get ut alla kan se ändå.
Men du kommer med namn... Kolla min och se hur det är

kjelleberglund
Medlem
#10 Skrivet: 10 Sep 2010 22:03

Bara bilden, ok, bra tack för info

kjelleberglund
Medlem
#11 Skrivet: 10 Sep 2010 22:27

bra för man vill ju inte synas med album o annat som bara ens riktiga vänner får se, det räcker bra med endast bild

Du måste logga in för att kunna posta!