Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Elitserien
Författare Meddelande
Zigmund
Medlem
#1 Skrivet: 16 Okt 2009 16:58

Hej!

Någon som vill diskutera eller tippa hur det går i partierna och matcherna fredag-söndag. partierna går live från 18:00

sadrak
Medlem
#2 Skrivet: 16 Okt 2009 17:28

På vilken site kan man se dem live?

pf3016
Medlem
#3 Skrivet: 16 Okt 2009 17:34

och gratis? ;)

Malvan
Medlem
#4 Skrivet: 16 Okt 2009 17:53 - Redigerad av: Malvan

Det finns en lång tråd i Världsligt som startades 2008 och som heter Hockey. Den kanske kan passa.

Ludvig_
Medlem
#5 Skrivet: 16 Okt 2009 17:56 - Redigerad av: Ludvig_

Tråden handlar inte om hockey. Jag trodde att en tråd om elitserien i schack, skulle passa bland schacktrådar.

velociraptor
Medlem
#6 Skrivet: 16 Okt 2009 17:57

Så vitt jag kan förstå så handlar det om Elitserien i schack, som har
en sammandragning för de första ronderna nu i helgen i Malmö.

Malvan
Medlem
#7 Skrivet: 16 Okt 2009 18:14 - Redigerad av: Malvan

Det var en annan sak. Det är bara det att intresset för elitserien i ishockey just nu är mycket större på schackOnline att döma av antalet inlägg och det är inte ovanligt att trådar startas i fel forum. Jag har flyttat rätt många nu. Det står ju faktiskt partier i #1, men det är inte lätt att hinna läsa allt så noga. Det syns inte heller i Senaste nytt vilket forum tråden är i och hellre än att få trådar med samma ämne och många inlägg kan det vara bättre att vara snabb än noggrann ibland. Många nya medlemmar känner inte ens till något annat forum än Schackdiskussion och svarar bara om de ser något intressant under Senaste nytt, men de flesta har ju ändå fler intressen än schack och ett kunde ha varit hockey. Kollade nu och allt som allt finns det två trådar i Världsligt som handlar om Hockey och två i Schackdiskussion som handlar om schack, men bara den här är aktuell. Alla fyra heter Elitserien.

Malvan
Medlem
#8 Skrivet: 16 Okt 2009 21:35

Elitserien i schack 2009 <--- Klicka här!

Du måste logga in för att kunna posta!