Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Skickade olästa meddelanden
Författare Meddelande
tornado
Medlem
#1 Skrivet: 28 Jan 2008 20:41

Finns det någon funktion att ta bort skickade olästa meddelanden? Jag skickade ett till en användare för många veckor sen , som inte verkar bry sej . Då borde man kunna rensa för att spara på utrymme....kanske det är fler som drabbats....

Recore
Medlem
#2 Skrivet: 29 Jan 2008 13:03

Det rensas automatiskt..

Malvan
Medlem
#3 Skrivet: 29 Jan 2008 14:31

Det verkar inte så. Jag skickade ett för fyra månader sedan som fortfarande är kvar oläst.

Victor10
Medlem
#4 Skrivet: 29 Jan 2008 15:07

Man borde väl få veta om det raderas?

HansGöran
Medlem
#5 Skrivet: 29 Jan 2008 17:25

Det står under Meddelanden att de som ÄR LÄSTA raderas.

Kriall
Medlem
#6 Skrivet: 29 Jan 2008 20:00

Ja som jag uppfattat det så är det bara lästa meddelanden som rensas, övriga ligger kvar.

Kriall

tornado
Medlem
#7 Skrivet: 29 Jan 2008 20:45

Tack för visat intresse.

Det borde nog införas en raderingsmöjlighet för den som sänt meddelande, som den tänkte mottagaren ignorerar. Eller varför inte en ångra-knapp...

Kan någon av våra moderatorer fixa det , eftersom Erik är bortrest i flera månader?

Special_Observer
Medlem
#8 Skrivet: 29 Jan 2008 22:10

Citerar: tornado, #7:
Kan någon av våra moderatorer fixa det , eftersom Erik är bortrest i flera månader?

Det är inget som moderatorerna kan utföra. Erik är inte bortrest i flera månader och skulle han vara det så kan han i princip göra det från där han är. Han läser antagligen Önskemålsstråden när han är inne, så skriv önskningen där.

Recore
Medlem
#9 Skrivet: 29 Jan 2008 22:19

Det bästa med allt detta är ju att införskaffa en gästbok till schackonline.com? Så man har möjlighet att ta bort både lästa och olästa meddelanden man skickat och fått. Kanske blir mer roligt att vara här om det hela blir lite ungdomligt. Bara en tanke jag har.

tornado
Medlem
#10 Skrivet: 30 Jan 2008 05:13

Citerar: Special_Observer, #8:
Det är inget som moderatorerna kan utföra. Erik är inte bortrest i flera månader och skulle han vara det så kan han i princip göra det från där han är. Han läser antagligen Önskemålsstråden när han är inne, så skriv önskningen där

försökte kontakta erik via faq men han blir borta till i slutet av mars och har inte möjlighet att åtgärda så mycket där han befinner sej nu

Special_Observer
Medlem
#11 Skrivet: 30 Jan 2008 23:20

Citerar: tornado, #10:
försökte kontakta erik via faq men han blir borta till i slutet av mars och har inte möjlighet att åtgärda så mycket där han befinner sej nu

Konstigt. Trodde bara han var iväg på jobbgrejs, men då är han kanske och djungelvandrar i Honduras eller något?

Larsa
Medlem
#12 Skrivet: 30 Jan 2008 23:29 - Redigerad av: Larsa

JAg har inte skrivit något

Special_Observer
Medlem
#13 Skrivet: 30 Jan 2008 23:35

Citerar: Larsa, #12:
Nä, vi är på studiobesök hos min morsa som precis har öppnat en bordell.. vi kommer i slutet av mars

Är du en sådan där halv ensamstående mening överst på en sida?

Larsa
Medlem
#14 Skrivet: 30 Jan 2008 23:43

Nu får du radera

erik
Moderator
#15 Skrivet: 31 Jan 2008 15:36

Efter 6 månader raderas olästa meddelanden har jag bestämt för mig!

Erik

tornado
Medlem
#16 Skrivet: 31 Jan 2008 15:41

Bra att de raderas men kan man låta avsändare ta bort sina egna skickade?

Tornado

Du måste logga in för att kunna posta!