Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Ny varning!
Författare Meddelande
HeIsNoSuspect-HesApunk
Medlem
#1 Skrivet: 2 Jan 2008 18:35

Ny varning för den ökände Ambrosk!

Trots att (enligt uppgift) moderator tagit kontakt med vederbörande fortsätter han att trakassera med utmaningar. Trots att jag nobbar gång på gång. Kan ingen stoppa människan?

folded
Medlem
#2 Skrivet: 2 Jan 2008 18:48

Har du någon idé var vilken stad han kommer ifrån? eller hur gammal han är, den Daniel Jonhson?

L.E.
Medlem
#3 Skrivet: 2 Jan 2008 18:55

jag utmana honom på två partier, ett gav han upp . det andra är på nionde draget !

L.E.
Medlem
#4 Skrivet: 2 Jan 2008 19:01

Matt i elfte draget , jag tror han har mycket låg ålder ( 4-5) . Då ska man inte begära så mycket, han lär sej grunderna ser det ut som...

Hjuling
Medlem
#5 Skrivet: 2 Jan 2008 19:01

Amfrosk verkar spela en uppsjö av korta partier. Jag ska ta kontakt med honom om det senare ikväll. Berörda kan ta kontakt med mej. En tråd på Forumet blir lätt fel.

Hjuling

Spartakus
Medlem
#6 Skrivet: 2 Jan 2008 20:31

Det måste vara nån vilsekommen och förvirrad själl om jag får lov att komma med en gissning..... I mitt fall, vi hade ett parti på gång, och han gav upp partiet i 6e draget utan att svara på min fråga angående hans ovanliga beslut.....

L.E.
Medlem
#7 Skrivet: 2 Jan 2008 20:35

Citerar: L.E., #3:
jag utmana honom på två partier, ett gav han upp . det andra är på nionde draget !

Citerar: L.E., #4:
Matt i elfte draget , jag tror han har mycket låg ålder ( 4-5) . Då ska man inte begära så mycket, han lär sej grunderna ser det ut som...

...eller kan det vara antischack som någon roar sej med ?

Spartakus
Medlem
#8 Skrivet: 2 Jan 2008 20:44

-Nån form av "ANTIHJÄLTE" med andra ord....?? Hmmmm..... Det är tankeväckande på ngt sätt, eller hur....??

Kriall
Medlem
#9 Skrivet: 2 Jan 2008 20:51

Som tidigare har vi mentorer sagt att vi skall göra vad vi kan för att ta tag i detta och det behöver inte skrivas mer på tråden om detta, vi stänger denna tråd nu.
Krister

Detta ämne är stängt. Du kan inte skicka svar.