Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Trashd0ll??
. 1 . 2 . >>
Författare Meddelande
crazyhorse
Medlem
#1 Skrivet: 22 Nov 2007 18:40

Är lite fundersam kring den unga damen som är grym på schack. Enligt hennes pres så har det hänt något tråkigt. Jag hoppas att det inte är så. Vore väldigt synd i så fall.

En mycket talangfull schackspelare som jag följde en del då hon spelade mycket bra i mitt parti mot henne.

PerP
Medlem
#2 Skrivet: 22 Nov 2007 18:52 - Redigerad av: PerP

Om man rotar lite på Eniro så kan man få fram telefonnummer till henne och några i hennes familj. Du kan ju prova slå en signal. Det framstår ju tyvärr som att hon har dött.

crazyhorse
Medlem
#3 Skrivet: 22 Nov 2007 18:54

nog är jag nyfiken men inte har jag lust att vara påflugen.

PerP
Medlem
#4 Skrivet: 22 Nov 2007 18:56

Citerar: crazyhorse, #3:
nog är jag nyfiken men inte har jag lust att vara påflugen.

Nej det förstås. Men jag tror inte det är något problem om du ringer och hör vad som hänt, kan ju ge stöd att någon bryr sig.

crazyhorse
Medlem
#5 Skrivet: 22 Nov 2007 19:04 - Redigerad av: crazyhorse

det är bra med stöd helt klart i svåra stunder. Skillnad hade varit om jag kände henne, men jag har aldrig pratat med henne eller skrivit förutom någon kommentar om jag inte minns fel om vårt parti. Så för min del är det uteslutet att jag skulle ringa. Tanken var bara om någon visste här på forumet.

Och visst framstår det på pressen som att hon har dött. I sådant fall vill jag genom SOs forum beklaga sorgen för hennes familj, vänner och anhöriga.

L.E.
Medlem
#6 Skrivet: 22 Nov 2007 20:39

Citerar: PerP, #2:
Om man rotar lite på Eniro så kan man få fram telefonnummer till henne och några i hennes familj

Är det inte bäst att fråga Erik först om det ?

Mvh

Schackproffs
Medlem
#7 Skrivet: 22 Nov 2007 20:50

Det är väl bara att ringa och kolla. Medmänsklighet har ju aldrigt skadat.

PerP
Medlem
#8 Skrivet: 22 Nov 2007 21:04

Citerar: L.E., #6:
Är det inte bäst att fråga Erik först om det ?

Mvh

Vad menar du?

zohar
Medlem
#9 Skrivet: 22 Nov 2007 23:31

Citerar: PerP, #2:
Det framstår ju tyvärr som att hon har dött.

Man kan ju skrva vad man vill i sin presentation, så vi behöver väl inte ta ut sorgen i förskott? Eller vet någon av er mer om detta? Hur som helst är det lite obehagligt att det står som det gör i presentationen. Ska försöka ta reda på mer.

KGB1
Medlem
#10 Skrivet: 23 Nov 2007 00:31

Öhh, jag vet ju vem hon är, men jag trode nog i så fall att det var pappan som var dålig. (hjärtat) Men vi hade en ganska otäck bil olycka här i klv nyss där jag vet att en ung tjej var inblandad. Jag kan kolla om ni vill. "jösses"

crazyhorse
Medlem
#11 Skrivet: 23 Nov 2007 08:13

Citerar: KGB1, #10:
Jag kan kolla om ni vill. "jösses"

Det vore väldigt schysst KGB1.

SOm zohar skriver så ska man kanske inte ta ut något i förskott. Det var därför jag undrade.

L.E.
Medlem
#12 Skrivet: 23 Nov 2007 08:29

PerP,jag menar att erik kanske har fått veta något om henne. Verkar vara en tråkig händelse. RIP är en förkortning av det latinska uttrycket : må hon vila i frid.

erik
Moderator
#13 Skrivet: 23 Nov 2007 09:09

Jag har inte hört någonting om Trashd0ll. Tråkig läsning på hennes sida om det stämmer.
(RIP-Rest in Peace)

KGB1
Medlem
#14 Skrivet: 23 Nov 2007 12:45

Får nog ett svar nu i helgen, återkommer.

Winberg
Medlem
#15 Skrivet: 23 Nov 2007 16:11

Väldigt ledsamt det här...Hittade en Malin strax utanför kungälv och ringde upp- men fick tyvärr ej något svar, dock gick signalerna fram...

vilhelm
Medlem
#16 Skrivet: 23 Nov 2007 16:52

Citerar: Winberg, #15:
Väldigt ledsamt det här...Hittade en Malin strax utanför kungälv och ringde upp- men fick tyvärr ej något svar, dock gick signalerna fram...

visst är det ledsamt!men att ringa upp? är inte det lite gåpåigt?..det som förbryllar lite är att hennes pappa skulle ha tillgång till hennes lösen....och kan skriva det där..finns väl förklaring till det kanske,nä riktigt ledsamt om det stämmer

zohar
Medlem
#17 Skrivet: 23 Nov 2007 20:10

Tjejen lever och mår bra. Fick följande meddelande från en användare som känner henne:

"Hej!
Har just pratat med henne i mobil allt är frid och fröjd och hon mår bara bra !
Hon beklagar sitt *avsked* från sidan som varit kul att spela på men pga arbete mm kommer hon inte att hinna vara med *oss* på sidan och spela längre och hon återkommer när tiden kommer att räcka till igen. "

Så nu behöver vi inte spekulera längre.

PerP
Medlem
#18 Skrivet: 23 Nov 2007 20:18 - Redigerad av: PerP

Citerar: zohar, #17:
Hon beklagar sitt *avsked* från sidan som varit kul att spela på men pga arbete mm kommer hon inte att hinna vara med *oss* på sidan och spela längre och hon återkommer när tiden kommer att räcka till igen. "

Ja det var ju onekligen ett "unikt" avsked. Varför skriva som hon gjorde och göra människor oroliga? För uppmärksamhet? Oansvarigt och respektlöst enligt mig...

ruth.b
Medlem
#19 Skrivet: 23 Nov 2007 20:51

Hmm..
Uppmärksamhet?

L.E.
Medlem
#20 Skrivet: 23 Nov 2007 20:54

Ja vad gör man inte för lite uppmärksamhet? Vi får kanske uppleva flera "skämt" av denna kaliber. Om nu det senaste har ett spår av sanning..............................

Schackproffs
Medlem
#21 Skrivet: 23 Nov 2007 21:10

För en tid sedan så kunde man se henne på bild via en länk på hennes pres.
Hon ser ju trevlig ut och det vore ju tråkigt att en sådan tös skulle gå och "lägga" sig.
Det kan ju oxå vara så att det vi läst ska inte skulle ha tagits på allvar. Men, men.
En del tonårs-människor har ju sitt språk som kan vara svårt för andra att tolka.

vilhelm
Medlem
#22 Skrivet: 23 Nov 2007 21:19 - Redigerad av: vilhelm

min fundering var klockren...hell no att pappsen hade tillgång till lösen...endast på dödsbädden typ..jag har det o det lösen på min älskade sida!tala om att jag går bort...hmmm..nä skulle inte tro det....dumt skoj!!

Dess
Medlem
#23 Skrivet: 23 Nov 2007 21:22

inte troligt att vi skulle ge dig lösenordet =) allt gott som tur är

vilhelm
Medlem
#24 Skrivet: 23 Nov 2007 21:24

Citerar: Dess, #23:
inte troligt att vi skulle ge dig lösenordet =) allt gott som tur är

nä..däremot är jag pappa till en mängd...hehe

Dess
Medlem
#25 Skrivet: 23 Nov 2007 21:28

tror ja det

Emmann
Medlem
#26 Skrivet: 23 Nov 2007 22:43

Citerar: vilhelm, #24:
nä..däremot är jag pappa till en mängd...hehe

Jag behöver en pappa

Capt_Nemo
Medlem
#27 Skrivet: 24 Nov 2007 00:15

Detta måste vara den mäkliaste tråden hittills jag någonsin läst. Antingen har Trashd0ll märklig humor, är en borderline, eller skrattar sig harmynt över all uppmärksamhet hon fått! Måhända har hon flera nick?

KGB1
Medlem
#28 Skrivet: 24 Nov 2007 00:57

Jag är glad att jag inte behöver fråga runt.

kennynorr
Medlem
#29 Skrivet: 24 Nov 2007 10:00

nyfiken i en strut tittar människan ut - ett sånt pådrag

Winberg
Medlem
#30 Skrivet: 24 Nov 2007 11:33

Bryr man sig så är det väl självklart man undersöker saker o ting- eller???

Ville träffade klockrent och det tycker jag skall avsluta denna tråd...

. 1 . 2 . >>
Detta ämne är stängt. Du kan inte skicka svar.