Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Donation
Författare Meddelande
ingamaria
Medlem
#1 Skrivet: 17 Feb 2007 10:21

Jag tycker att de som aldrig stött SO med en donation borde passa på att göra det nu då Erik måste vara överhopad med extrajobb med den nya servern och alla konstigheter som skall åtgärdas!
Av alla bäckar små.......

Myran
Medlem
#2 Skrivet: 17 Feb 2007 10:34

Ja håller med alla som inte gjort det tidigare inklusive mig själv får ta och ställa upp nu

Spartakus
Medlem
#3 Skrivet: 17 Feb 2007 12:03

-Givetvis en donation kan inte vara annat än en nödvändighet med tanke på Eriks idoga arbete för allas trevnad..... Men finns det ngt kontonr, vart ska donationen sättas in....?? På de senaste förändringarna har skett en liten försämring tycker jag.. Och det är att man kan inte hitta lika lätt sina egna partier när man tittar på motståndarnas avslutade partier.....Förut ens eget namn var med fetstil, och det gick mycket lättare .....Jag påpekade det till Erik, men nån förbättring har inte skett ännu.....

ingamaria
Medlem
#4 Skrivet: 17 Feb 2007 12:08

Titta i vänsterspalten näst längst ner: Stöd Schackonline, där står det hur man skall göra. Enkelt!

Spartakus
Medlem
#5 Skrivet: 17 Feb 2007 16:03

Svar #4
Tack för beskedet ! Ibland står saker och ting framför ens näsa, men man har svårt att hitta dem.....Nu gäller för min del att öppna börsen nån gång, och göra slag i saken med mina välvilliga avsikter.....

tornet
Medlem
#6 Skrivet: 17 Feb 2007 16:12

KGB1
Medlem
#7 Skrivet: 17 Feb 2007 17:20

Jag har redan gjort detta, men jag kan tänka mig mer bidrag då jag trivs här. Men tror nog också att om erik kunde få i gång den där tröj maskinen så skulle nog ett och annat att lössa sig. (kan ju bli olika tryck) Men sluta nu inte att ge om ni vill ha en bra schacksida.

mvh KGB

Du måste logga in för att kunna posta!