Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Lista på utslängda?
Författare Meddelande
nibo
Medlem
#1 Skrivet: 6 Apr 2006 19:12

Finns det någon sådan lista?
Minns Breshnev och Zeb som portades förra året. Finns det fler?
/N

Mekis
Medlem
#2 Skrivet: 6 Apr 2006 19:42

Vad ska du ha en sådan lista till? Vad skulle syftet vara med att "hänga ut" folk? Det är så jag känner i alla fall, att det blir. Men du kanske har en annan tanke med det?

Mekis

Special_Observer
Medlem
#3 Skrivet: 6 Apr 2006 19:57

Zeb kom väl snabbt tillbaka under annat nick?

chris
Medlem
#4 Skrivet: 7 Apr 2006 13:33

Ser gärna att en sådan lista kommer till stånd då man kan må lite bättre då på andras bekostnad och så är det ju så roligt att ev kunna skicka lite plumpa meddelanden då o då.

Rovlund
Medlem
#5 Skrivet: 7 Apr 2006 13:39

Nja, jag vet inte... Hellre då en lista på medlemmar som visat på synnerligen sportsligt uppträdande. Det kanske skulle få en positiv effekt?

nibo
Medlem
#6 Skrivet: 7 Apr 2006 13:45

Anledningen till att jag ställde frågan är den att antalet användare minskar ibland också . Dels pga inaktiva spelare och dels på utslängda användare. Är det många som stängs av eller är det glömskan och bristen på tid som får folk att sluta på sO. Vi vill ju komma upp i flera tusen användare!

spip
Medlem
#7 Skrivet: 7 Apr 2006 13:48

Nu gissar jag bara, men jag tror att antalet avstängda användare är försvinnande få jämfört med de som slutar pga inaktivitet

Larsa
Medlem
#8 Skrivet: 7 Apr 2006 13:53

I min barndom här på So fick jag flera varningar men jag är fortfarande kvar till mångas förtret...... :ler:

chris
Medlem
#9 Skrivet: 7 Apr 2006 13:55

Ibland kan man ju känna sig väldigt inaktiv, exempelsvis i förra veckan, för att ta ett nära exempel, kände jag mig väldigt inaktiv. Då hände det inte mycket. man kan säga att det hände väldigt lite. Inget, är ett annat ord som passar ihop med detta. Vera Smygsvans uttryckte det hela på ett så poetiskt sätt då det begav sig. Det har blivit en bevingad ekkorre sedan den tiden. Ingen vet ngt om nåt o det kan ju vara kul i små doser för att inte ta i så hårt.

Du måste logga in för att kunna posta!