| Författare |
Meddelande |
Thomson1
Medlem
|
#1 Skrivet: 17 Sep 2004 17:54
Hejsan,jag har råkat ut för ett konstigt fel i mina partier. Jag ser inte löparna!! I vissa partier är mina borta,i andra är motståndarnas borta! Detta innebär att jag lägger ner spelandet tills erik fixar det här. Jag är definitivt inte inte så duktig att jag kan spela med dom "i minnet"... Trevlig helg!!
|
Thomson1
Medlem
|
#2 Skrivet: 17 Sep 2004 17:55
Tillägg: Mina motståndare ser både mina och sina löpare... (Det är svårt nog när jag ser alla pjäser...) .
|
breschnew
Medlem
|
#3 Skrivet: 17 Sep 2004 17:56
pröva att tryck på "uppdatera"
|
Gurra602
Medlem
|
#4 Skrivet: 17 Sep 2004 17:58
Hej Thommy! Har du och lancer varit på samma fest? Kanske druckit nå´t olämpligt. :-) "G"
|
Thomson1
Medlem
|
#5 Skrivet: 17 Sep 2004 18:01
Vet inte vad lancer gjort,men tyvärr,inte ens det har jag gjort, men nu tröstar jag mig med en whiskey...och undrar hur många gånger detta hänt tidigare...några konstiga partier har jag förlorat... (och så har man ramlat över till "övrigt"...
|
erik
Moderator
|
#6 Skrivet: 17 Sep 2004 21:05
Som jag svarade i mejl till Thomson1 så tror jag också att länken "Uppdatera" under brädet kan åtgärda felet. Annars kanske det är en idé att rensa casheminnet i webbläsaren (i Internet Explorer: Verkty->Internet ALternativ..->Ta bort filer) ((erik
|
ulfm
Medlem
|
#7 Skrivet: 18 Sep 2004 09:49
jag har råkat ut för samma fel somTomson1 att pjäser är dålda. Ploppar fram när man har gjort draget
|
erik
Moderator
|
#8 Skrivet: 18 Sep 2004 10:11
Ojdå, jag ska ta en titt på det. Observera att pjäserna bara är dolda, de finns där även fast de inte syns. Vad händer när man Uppdaterar? Eller går till sidan Mina Partier och öppnar partiet igen? Om ni har möjlighet när en pjäs är dold, att inte göra ett drag utan felrapportera, så ska jag titta. Tack! ((erik
|