| Författare |
Meddelande |
Gurra602
Medlem
|
#31 Skrivet: 18 Sep 2004 20:20
Har du haft tid att skaffa 7 barn med 2 olika älskarinnor, så har du väl tid att ta dig in på en sketen chatsida också. Följ bara eriks instruktioner så klarar nog även du av det. ;-)
|
DanielH
Medlem
|
#32 Skrivet: 18 Sep 2004 20:26
phh. det var väl inget. jag har två barn med 7 olika älskarinnor.. i väntan på blodproverna är det ännu oklart vilka som är de biologiska mödrarna.. det är inte lätt när det är svårt.. =)
|
Gurra602
Medlem
|
#33 Skrivet: 18 Sep 2004 20:37
Då är det väl tur att man kan lira schack under tiden. Det gör väl det hela lite lättare, eller hur? ;-) "G"
|
DanielH
Medlem
|
#34 Skrivet: 18 Sep 2004 20:38
=) precis.. hehe
|
tornet
Medlem
|
#35 Skrivet: 18 Sep 2004 20:42
-och vem är breschnew ?
|
dempa
Medlem
|
#36 Skrivet: 18 Sep 2004 21:22
Breschnew är en person med stort hjärta o en stor portion snus, flåt humor!!
|
tornet
Medlem
|
#37 Skrivet: 18 Sep 2004 21:28
går ej undvika se det , hehe
|
erik
Moderator
|
#38 Skrivet: 18 Sep 2004 22:05
Breshnew: prova att följa mina instruktioner under Chat-länken uppe till vänster så ska det nog fungera hyffsat smärtfritt:) Vi är några stycken som regelbundet går in på chatten, och ibland ser man några först gå in, stanna några minuter, och sen lämna den. Det är inte riktigt så en chatt fungerar på bästa sätt. När du loggar in på sO, gå direkt in i chatten, sen kan du minimera fönstret eller ha det igång i bakgrunden, samtidigt som du spelar. När det sen finns många inne så brukar diskussionerna bubbla upp automatiskt. Själv låter jag min dator stå på under dagen, med chatten uppe, så jag finns nästan alltid där! Man behöver inte chatta heller om man inte vill,, gå bara in i chatten och lyssna på de andra, det är alltid roligare med fler personer närvarande:) ((erik
|