Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / petning ur JSM?
<< . 1 . 2 . 3 .
Författare Meddelande
eva-marie
Medlem
#61 Skrivet: 27 Jun 2008 07:05

Citerar David Lundberg:"3.Till det ointelligenta helvetet Eva-Marie: Diskutionen om SSF beslut att ta med en 1600spelare hade med att göra att om du ser talen 2000 2000 2000 2100 2100 2200 2200 1600 ser du att nåt skiljer väldigt mycket från resten. VI diskuterade tidigare rankminimum på 1900. Diskuttionen handlade alltså itne om att den lägst rankade i gruppen drar ner snittet och därför inte ska få delta utan att 1600 jämfört med resten är en stor skillnad" -----> Det var hårda ord; speciellt de om "det ointelligenta helvetet". Men, men... de faller platt till marken när de yttras av en person som inte ens kan stava till "diskussion".

DavidLundberg
Medlem
#62 Skrivet: 27 Jun 2008 07:34

Citerar: eva-marie, #61:
Det var hårda ord; speciellt de om "det ointelligenta helvetet". Men, men... de faller platt till marken när de yttras av en person som inte ens kan stava till "diskussion".

Jag skulle kunna tilldela dig många nedvärderande attribut nu pga ditt felaktiga resonemang... Mitt argument, som mot dig är väldigt sakligt, konkret och logiskt faller knappast platt bara för att jag råkade trycka på fel tangent. Jag hävdar fortfarande, oavsett om jag råkat skriva fel eller ej, att du fullständigen missförstod vad debatten handlade om.

Kriall
Moderator
#63 Skrivet: 27 Jun 2008 07:42

Jag tycker att tråden spårat ut och det blir ingen konstruktivt av era inlägg så jag låser den.

Kriall Moderator

<< . 1 . 2 . 3 .
Detta ämne är stängt. Du kan inte skicka svar.