Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / TREVLIG SOMMAR !
Författare Meddelande
röding2
Medlem
#1 Skrivet: 9 Jun 2008 14:48 - Redigerad av: röding2

Tar sommarledigt !! ( grattis ni som vann partierna mot mej idag = 11 st )
Jösses vad rankingen dök !!!
Känns ändå bra efter segern i Div 1.
Tack mina seriekompisar, Trulpen, Leo och Orkahaettnamn. Fan vad bra ni är !
Trevlig sommar
Börje Lööw
Luleå

falo
Medlem
#2 Skrivet: 9 Jun 2008 15:01

Ja min seger mot dig tror jag aldrig du glømmer hehe

röding2
Medlem
#3 Skrivet: 9 Jun 2008 15:06

hmmmm...lustigt svar på min tillönskan om en trevlig sommar. Men somliga måste ju visa upp sig och svinga sig i trapetserna, så varsågod !

andy__pandy
Medlem
#4 Skrivet: 9 Jun 2008 15:11

Trevlig sommar

the-best
Medlem
#5 Skrivet: 9 Jun 2008 15:15

Du behöver inte oroa dig om din rating den kommer nog att gå upp lika fort som den gick ner.
Trevlig sommar
Från södra sverige.

palmann3
Medlem
#6 Skrivet: 9 Jun 2008 15:17 - Redigerad av: palmann3

Dejlig sommer til alle - ¤
både store og smalle. -

Husker ni Bergmanns : Hun dansede en sommernat? - ¤¤

the-best
Medlem
#7 Skrivet: 9 Jun 2008 15:20

Citerar: palmann3, #6:
Dejlig sommer til alle - ¤

Och hur över sätter man det?
Dålig sommar till alla? Var det fel?

palmann3
Medlem
#8 Skrivet: 9 Jun 2008 15:26 - Redigerad av: palmann3

Tag sommerbrillerne på bedste mand. D e j l i g = med skøn, vidunderlig, herlig, pragtfuld.

DarthWader
Medlem
#9 Skrivet: 9 Jun 2008 15:26

Det var inte min mening att svinga mig i trapetserna Børje. Det var bara det att nær jag såg dig i forumet så blev jag påmind av vårat parti dær du kørde øver mig totalt och jag kommer nog aldrig kunna ta dig men det var ivf lite ovanligt. Jag har aldrig vunnit ett parti så førut Hoppas du får en bra sommar
mvh Daniel

swiss_perfect
Medlem
#10 Skrivet: 9 Jun 2008 15:41

SCHACK

tornado
Medlem
#11 Skrivet: 9 Jun 2008 17:59

Där kom förklaringen , trevlig sommar alla...

sture_lindberg
Medlem
#12 Skrivet: 9 Jun 2008 18:13

Trevlig sommar på er alla! kanske stöter på varandra i SM i Växjö?Jag ska spela i veteran-SM mellan den 2---11 juli iaf!

röding2
Medlem
#13 Skrivet: 10 Jun 2008 10:53

Jag har uppehåll. Utmana mej inte. Jag förstår om ni vill ta chansen att avancera i stegen men är det riktigt juste?
mvh Börje

the-best
Medlem
#14 Skrivet: 10 Jun 2008 11:01 - Redigerad av: the-best

Citerar: röding2, #13:
Jag har uppehåll. Utmana mej inte. Jag förstår om ni vill ta chansen att avancera i stegen men är det riktigt juste?
mvh Börje

Du har väl ställt in dig på ledighet så att din betänkte tid inte minskar? Vad är då felet?
Och varför förlorade du alla dina partier?

zohar
Moderator
#15 Skrivet: 10 Jun 2008 11:36 - Redigerad av: zohar

För att återgå till ämnet för tråden....

... G L A D S O M M A R !

lelroy
Medlem
#16 Skrivet: 10 Jun 2008 14:07

Glad sommar

röding2
Medlem
#17 Skrivet: 10 Jun 2008 14:16

Citerar: the-best, #14:
Du har väl ställt in dig på ledighet så att din betänkte tid inte minskar? Vad är då felet?
Och varför förlorade du alla dina partier?

Jag har inte ställt in någon ledighetstid. Jag gav upp alla partier. Jag har tänkt ha sommarledigt några månader nu. Ha dé !
// B

trulpen
Medlem
#18 Skrivet: 10 Jun 2008 20:40

Citerar: röding2, #1:
Tack mina seriekompisar, Trulpen, Leo och Orkahaettnamn. Fan vad bra ni är !

Tack, Börje! Du går inte av för hackor själv. Och ha nu en riktigt fin sommar.

röding2
Medlem
#19 Skrivet: 11 Jun 2008 11:54

Trots att jag skrivit att jag inte vill bli utmanad så passar man på att göra gratisklättringar i stegen
Nu senast Sture Lindberg. Men tycker de att det är juste att klättra i stegen med bara ett drag gjort så vad fan skall jag göra åt det. Klättra på bara i sommar !

sture_lindberg
Medlem
#20 Skrivet: 11 Jun 2008 12:05

Såg inte att du skulle ta paus.Skulle bara vara skoj att få möta dej tänkte jag ju.Man hinner ju inte läsa ALLT som skrivs i alla trådar. Sorry.

urban53
Medlem
#21 Skrivet: 20 Jul 2008 15:46

Jag har idag gått in på SO efter två veckors semester (ska snart ha mera semester) och upptäcker att jag inte längre är med i stegen! Innan semestern hade jag placering runt 260, om jag nu minns rätt. Är det någon som vet varför jag trillat ur stegen och om det är möjligt att jag kan få tillbaka min placering. Kan det bero på att jag inte spelar några partier alls nu? Det känns lite trist att börja om från början när jag nu kämpat i stegen i ett halvårs tid.

Urban
PS. Min fråga hör inte riktigt till tråden "Trevlig sommar!", men eftersom min förlust av plats i stegen är just en följ av - trevlig sommarledighet - är det måhända ursäktat.

zohar
Moderator
#22 Skrivet: 21 Jul 2008 07:53

Citerar: urban53, #21:
Min fråga hör inte riktigt till tråden "Trevlig sommar!", men eftersom min förlust av plats i stegen är just en följ av - trevlig sommarledighet - är det måhända ursäktat.

Visst är du ursäktad. Dock vet jag inte hur det gått till när du ramlade ur stegen. Skicka ett meddelande till Erik.

Du måste logga in för att kunna posta!