| Författare |
Meddelande |
andy__pandy
Medlem
|
#61 Skrivet: 23 Mar 2008 20:42
Citerar: sture_lindberg, #54: varför inte skriva likvärdigt då?
Du menar att jag ska skriva ord så att även du förstår? Tyvärr, jag vill inte sänka nivån på lingvistiken så mycket. Ryck upp dig och märk inte på andras ord.
|
asvo
Medlem
|
#62 Skrivet: 23 Mar 2008 20:43
Citerar: asvo, #33: Vilka är det som propagera för ROBOTAR ? Visa ett citat om du kan hitta något
Citerar: sture_lindberg, #34: Kan visa dej 100,men jag idds bara inte..alla som är intresserade av detta kan leta själva..
sture_lindberg
Medlem #147 Skrivet: 26 Feb 2008 14:15
Citerar: asvo, #130:
Fritz kan inte vinna några partier åt dej mot en jämnbördig motståndare
Jo det är just vad Fritz kan.Som jag sagt några gånger redan så kan vilken som helst med Fritz hjälp ta sej över 3000 i rank på schackonline.Och då behövs det bara att Fritz får använda 10 minuter per drag.Så det behöver inte vara du eller någan annan högrankad spelare som" hjälper" Fritz.Det ända som Fritz behöver hjälp med,det är att någon stannar Fritz efter 10 minuters "tänkande"
Kanske ditt eget inlägg här kan ses som propagera ? Det enda jag hittat 
|
sture_lindberg
Medlem
|
#63 Skrivet: 23 Mar 2008 20:54
Citerar: andy__pandy, #61: Du menar att jag ska skriva ord så att även du förstår? Tyvärr, jag vill inte sänka nivån på lingvistiken så mycket. Ryck upp dig och märk inte på andras ord.
Jag märker inte ord,jag tycker bara det är lite snobbism att använda sådana ord som du gör
|
röding2
Medlem
|
#64 Skrivet: 23 Mar 2008 21:02
Ni nedvärderar varandra just nu...kan ni diskutera ämnena istället för att kasta dynga på varandra.
|
shieldfire
Medlem
|
#65 Skrivet: 23 Mar 2008 21:15
Citerar: ursusarctic, #60: Motorspelare kan inte ens skriva själva utan datorstöd
Att skriva på det här forumet utan datorhjälp klarar nog ingen. Vad är det för sandlådenivå det urartar till nu då? Som vanligt höll jag på att säga.
|
Hjuling
Moderator
|
#66 Skrivet: 23 Mar 2008 21:15 - Redigerad av: Hjuling
[quote=röding2, #64:]Ni nedvärderar varandra just nu...kan ni diskutera ämnena istället för att kasta dynga på varandra.
Med risk att bli hudflängd, doppad i tjära och fjädrarstänger jag den här ordväxlingen.
Stures begäran att det finns en tråd som endast handlar om den mänskliga sidan av schack är redan öppnad om än rubriken är lite kryptiskt skriven.
Det måste vara tillåtet att kunna prata om schackmotorer på ett fördelaktigt sätt samtidigt som det går att prata om att endast använda de medfödda schackförmågorna på ett fördelaktigt sätt här på schackonline.
|