Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Suck...
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Författare Meddelande
Gammelsmurf
Medlem
#121 Skrivet: 22 Mar 2008 00:18

Citerar: Randomize, #118:
Hur kunde Du göra det?

Jag hann-visst var det väl om den gamle damen som sköt pojkstackarn som sa april april?

Hmmm...Ja den kanske inte var så regelvidrig kan JAG tycka, men det är ändå domaren som dömer.

Randomize
Medlem
#122 Skrivet: 22 Mar 2008 00:21

Citerar: Gammelsmurf, #121:
Ja den kanske inte var så regelvidrig kan JAG tycka

Så bra då. Då är vi ju överens.

Glad Påsk

Gammelsmurf
Medlem
#123 Skrivet: 22 Mar 2008 08:21

Ja vad trevligt

Hjuling
Moderator
#124 Skrivet: 22 Mar 2008 09:22 - Redigerad av: Hjuling

Citerar: sture_lindberg, #72:
Där håller jag med dej helt!men inte om det berättas "roliga"historier eller att folk har olika meningar om något.Att trådar ska försvinna för detta.

Ingen tråd har försvunnit pga en eller två "roliga historier" eller att folk har olika åsikter. Däremot har ett ämne "försvunnit"/censurerats på grund av:
- Att det mesta, 95-100% i ämnet har skrivits ett antal gånger tidigare. Ämnet är med råge uttömt.
- Att schackmotorers användande, funktion, med mera är tydligt beskrivet i en inlaga som är gjord för alla att läsa som vill börja spela schack här.
- Att diskussionerna kommer tillbaka i samma mönster gång på gång med påhopp, gliringar, elaka kommentarer, osv. Diskussionerna leder inte till något nytt.

Det är fritt att tycka. Men inte på vilket sätt som helst. Det borde du Sture och många fler med dig vara väl förtrogna med för länge sedan.

Kan någon visa en tråd som har stängts pga sina åsikter?

röding2
Medlem
#125 Skrivet: 22 Mar 2008 10:05

Just precis Hjuling. Vi kan skriva om vad som helst men inte hur som helst. Läsw min kommentar i den andra tråden

sture_lindberg
Medlem
#126 Skrivet: 22 Mar 2008 12:26

Citerar: Hjuling, #124:
Det är fritt att tycka. Men inte på vilket sätt som helst. Det borde du Sture och många fler med dig vara väl förtrogna med för länge sedan.

Om det gäller personliga angrepp eller diskrimineringar av alla slag.så ska det naturligtvis beivras,och INTE få förekomma. .Men ANNARS borde ordet vara FRITT tycker jag.En sådan sak är rätt självklart år 2008!!Att angöra skäl som.;Att ämnet är utömt,att det har skrivits för mycket om ett ämne osvosv..faller på en gång..DEt måste ju bero på att ämnet ifråga är VÄLDIGT intressant för många?? Och då ta bort en tråd som är den mest intressanta verkar ju då fel...Sen att det finns argument att man kan läsa om det redan..,har inget alls med saken att göra.Folk ska få TYCKA om detta.Annars är det FRIA ORDET i fara..Det är DÅ det blir fel..Sture

zohar
Moderator
#127 Skrivet: 22 Mar 2008 13:02

Denna tråd är nu stängd. Är ni intresserade av att fortsätta polemiken med oss så vänd er till mig så ger jag svar.

zohar, moderator SO

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 .
Detta ämne är stängt. Du kan inte skicka svar.