Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Venne-tjenester ...
Författare Meddelande
Spencer
Medlem
#1 Skrivet: 26 Feb 2008 18:16 - Redigerad av: Spencer

Der udføres venne-tjenester på stegen ..... m.v.
Se: randomize - skarre1 - 4. Lb5, opgivet. - Ham skarre er noget af en festlig fætter. Nogle kalder det lusk. Andre kalder det fusk.

vilhelm
Medlem
#2 Skrivet: 26 Feb 2008 18:30

strålkastarn är på skarre1...

vilhelm
Medlem
#3 Skrivet: 26 Feb 2008 18:33

är du trött på spanskt?

vilhelm
Medlem
#4 Skrivet: 26 Feb 2008 23:06 - Redigerad av: vilhelm

Har randomize någon kommentar till detta parti?...konstigt eller hur?finns en mängd sådana här konstiga partier genom åren...de flesta har visat sig vara samma person som spelat mot sig själv...nån kommentar måste du väl ha??

Rybka_2.3.2a_mp
Medlem
#5 Skrivet: 26 Feb 2008 23:30

Citerar: vilhelm, #4:
Har randomize någon kommentar till detta parti?...konstigt eller hur?finns en mängd sådana här konstiga partier genom åren...de flesta har visat sig vara samma person som spelat mot sig själv...nån kommentar måste du väl ha??

Det är väl inte bara Randomize som råkar ut för sådana här typer? Hon behöver nog inte använda några knep för att vinna. Vore det inte mera logiskt att ställa frågan till "Skarre1"??

vilhelm
Medlem
#6 Skrivet: 26 Feb 2008 23:36

Citerar: Rybka_2.3.2a_mp, #5:
det inte mera logiskt att ställa frågan till "Skarre1"??

har man välle gjort?...sen skiter iallefall jag fullständigt i om R klarar skarre1 eller inte..det ända jag frågade om var en kommentar?inget annat!ang logiken så säger detta mig att detta är mer ett undantag en en regel...jag har då aldrig vart med om maken...sen kan du nog fråga 90 på raken..och få samma svar...så vänligen mr rybka!tona ner dig!

aholmst
Medlem
#7 Skrivet: 27 Feb 2008 00:06

Rybka betyder liten fisk på tjeckiska, det visste ni inte

nastyboy
Medlem
#8 Skrivet: 27 Feb 2008 00:49

nej, och vi var lika lyckliga förut

vilhelm
Medlem
#9 Skrivet: 27 Feb 2008 00:56 - Redigerad av: vilhelm

Citerar: nastyboy, #8:
nej, och vi var lika lyckliga förut

tänk om du kunde vara snäll någon gång!men det är väl en omöjlighet med tanke på ditt namn?

Myran
Medlem
#10 Skrivet: 27 Feb 2008 16:05 - Redigerad av: Myran

Eftersom man inte skall offentligt får hänga ut spelareså stänger jag denna tråden den har spårat ur
Moderator Myran

Detta ämne är stängt. Du kan inte skicka svar.