| Författare |
Meddelande |
gabriel1987
Medlem
|
#1 Skrivet: 24 Feb 2008 21:41
Om jag minns rätt, för i tiden....., förutom på sina pågående partier, man kunde se vem som var inloggad till och med på sina avslutade partier.... På så sätt var det lättare att se vem som var inloggad av ens "gamla" kombattanter och utmana ngn av dem..... Finns ingen möjlighet för Erik att ordna det så att det blir på det viset igen....? Är det ingen som har reflekterat över denna försemring....??
|
Malvan
Moderator
|
#2 Skrivet: 24 Feb 2008 21:48
Vilka som är inloggade kan du se i högerkanten av skärmen, fast det är klart, det står ju inte vilka du har spelat mot.
|
gabriel1987
Medlem
|
#3 Skrivet: 24 Feb 2008 22:08
-Givetvis, jag syftade på finessen att kunna se vem som är inloggad när man tittade på sina avslutade partier, och inte på högerkantenn av kärmen Malvan......
|
Malvan
Moderator
|
#4 Skrivet: 24 Feb 2008 22:14 - Redigerad av: Malvan
Jag förstod nog det, men behövs den finessen? Du kan ju utmana gamla motståndare ändå, fast du kanske inte får svar samma dag.
|
gabriel1987
Medlem
|
#5 Skrivet: 24 Feb 2008 22:35
-Om den behövs eller inte det får var och en se det på sitt sätt, men att det var en bra finess som underlättade för en att se vem som var inloggad av ens gamla motståndare, det kan man inte undgå ifrån.....
|
Malvan
Moderator
|
#6 Skrivet: 24 Feb 2008 22:38
Det kan i alla fall inte vara svårt att införa finessen igen, eftersom den har funnits.
|
gabriel1987
Medlem
|
#7 Skrivet: 24 Feb 2008 22:48
-Om jag minns rätt, jag påpekade en gång för Erik att han skulle åtgärda det; men han har mycket annat på gång som det verkar, och jag ville inte besvära honom för det..... Men jag kan inte låta bli och grunna på det i alla fall..... Kanske det är dags att påminna honom om det igen.....
|
kolsäcken
Medlem
|
#8 Skrivet: 24 Feb 2008 22:51
Du kan ju spara vänner Gabriel till höger o då ser du med rött vilka som är inne, ha det bra tills vi råkas
|