Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Hallå alla mina schack-kompisar
Författare Meddelande
röding2
Medlem
#1 Skrivet: 5 Jan 2008 22:20

Ville bara hälsa alla god fortsättning och att jag är tillbaka efter en tung period. Kommer att ta ut all min frustration på er och käka upp er en efter en !
he he Börje Lööw
Luleå

cdelzanno
Medlem
#2 Skrivet: 5 Jan 2008 22:28

Hmmm...det var inte snällt. kunde du inte sagt det innan du antog min utmaning ;-(
Välkommen tillbaks i alla fall

pf3016
Medlem
#3 Skrivet: 5 Jan 2008 23:05

det namnet känner jag igen. Kanske var mer aktiv för 1½ år sedan när jag försökte spela?

farbrorjo
Medlem
#4 Skrivet: 6 Jan 2008 16:28

Citerar: röding2, #1:
Ville bara hälsa alla god fortsättning och att jag är tillbaka efter en tung period. Kommer att ta ut all min frustration på er och käka upp er en efter en !
he he Börje Lööw
Luleå

Haha - det låter bra det - välkommen tillbaks Börje!

Tom_chess
Medlem
#5 Skrivet: 6 Jan 2008 16:40

vilhelm
Medlem
#6 Skrivet: 12 Jan 2008 18:29

nja kompis vet jag inte!...men jag har alltid hävdat att du hade ren o skär tur!!...så om du vill ha en re-match o känna dig frustrerad så ska du utmana mig...hell no att du får nåra dåligt utvalda offer till skänks denna gång

regardie
Medlem
#7 Skrivet: 12 Jan 2008 20:58

Citerar: vilhelm, #6:
nja kompis vet jag inte!...men jag har alltid hävdat att du hade ren o skär tur!!...så om du vill ha en re-match o känna dig frustrerad så ska du utmana mig...hell no att du får nåra dåligt utvalda offer till skänks denna gång

Mycket snack och lite tjack - gör processen kort med honom, Börje!

Du måste logga in för att kunna posta!