| Författare |
Meddelande |
AlQaida
Medlem
|
#31 Skrivet: 11 Jan 2008 14:41
Hàller som vanligt med den káre claudio. Det àr som vanligt. GAIS àr ocksa ett utsñkt exempel. Ju sàmre de spelar, desto mera hñgljudda àr de. Varfñr fñrnedra sig med att besvara sánt bullshit?
|
regardie
Medlem
|
#32 Skrivet: 12 Jan 2008 21:05
Problemet är att du skriver i fel tråd pojkvasker!
|
regardie
Medlem
|
#33 Skrivet: 12 Jan 2008 21:09
Citerar: bigO, #30: Jag håller med HansGöran. Om man nu är säker på att partiet är vunnet är det väl bara att sätta matt och hålla käften. Vad är problemet? Sen att man själv inte vill ödsla tid på en hopplös ställning är väl en annan sak.
Ja, alltså Al är ju en riktig fackelör med huvudet på skaft, det var alltså detta mitt pojkvaskercitat syftade på...
|
AlQaida
Medlem
|
#34 Skrivet: 12 Jan 2008 21:13
Tja.
Jag har ju studerat min tvillingbror Al Bundy ingàende.
Han ár alltid pà fel plats vid fel tidpunkt.
Snacka om usel vinnare/flrlorare.

|
farbrorjo
Medlem
|
#35 Skrivet: 12 Jan 2008 21:27
Citerar: AlQaida, #34: Snacka om usel vinnare/flrlorare.
Som vanligt så har du rätt, Al, men av alla jag har mött här på S O finns det en som tar priset - Duboka. Jag råkade vinna mot honom en gång och han blev skitsur - inget att säga om det, jag tackade som vanligt för partiet och möttes av tystnad. Det gick några månader och så möttes vi igen - denna gång vannsnubben/snubban ifråga, jag tackade för partiet och gratulerade till vinsten. Det var då han kom igång på allvar. Jag fick veta att jag var "svag" och när jag frågade om han syftade på partiet han just vunnit, var det som vanligt tyst igen. nästan två veckor senare när jag utmanade honom för att få till ett avgörande, hasplade han ur sig följande harrang: (censur), nej, förresten, jag vill inte sjunka till samma nivå, men om någon vill veta slutet på historien är hen välkommen att fråga mig privar...
|
DoYouFeelLucky2DayPunk
Medlem
|
#36 Skrivet: 12 Jan 2008 21:53
Med mig ár det tvártom. Varken pá LA:s poliskár eller nágon annanstans vill de veta av vad jag tycker.
Men nàgon máste stávja buset och det gñr man inte genom att vara fin i kanten och sitta pa sin fina rñv.
Sñ jag hàller med dig, káre OTO-broder. Do what thou wilt shall be the whole of the law. Sá lange jag ár generñs mot andra. Sorgligt att folk inte uppskattar att man láter dom vinna, men jag har i alla fall fñrsñkt. Har sállsynt usel statistik.

|
TomtenEFarTillAllaBarn
Medlem
|
#37 Skrivet: 12 Jan 2008 21:57
Instámmer med fñregàende talare.
Det ár ju ándá jul ánnu!!

|
regardie
Medlem
|
#38 Skrivet: 23 Jan 2008 07:19
Citerar: TomtenEFarTillAllaBarn, #37: Det ár ju ándá jul ánnu!!
Mmm, julen varar ända fram till påska´ (eller var det fastan), heter det ju - frågan är bara, om man bantar på julafton, går man miste om mat och paket då?
|
cdelzanno
Medlem
|
#39 Skrivet: 23 Jan 2008 07:39
Citerar: regardie, #38: om man bantar på julafton, går man miste om mat och paket då?
Nej tvärtom, men det förutsätter att du tagit ut jul före fastan(=bantningen på julen). Du får mao julklapparna innan julafton
|
farbrorjo
Medlem
|
#40 Skrivet: 23 Jan 2008 16:45
Så praktiskt, för om jag ska sluta röka nästa nyårsdag, så lär jag ju börja banta redan till julafton, eftersom det är välkänt att en av tusentals fysiologiska bieffekter av nikotinavvänjningen är viktökning. Multo gracias!
|
Ilmi-G
Medlem
|
#41 Skrivet: 23 Jan 2008 17:32
Jag trodde att du skulle veta. Julen varar la ända till farbror? Eller faster eller vad det nu va. Fast, spela roll då, här på SO finns ju både tomtar, troll, kufar, seriefigurer, aktionhjältar samt fastrar och mostrar, så det borde la lösa sig. Samt nyårslöften utan innebörd.
Som ryggradslöst kräk så passar det mig perfekt. Å andra sidan, vi överlever ju ett kärnvapenkrig i motsats till människor.

|
Ilmii_Galicia
Medlem
|
#42 Skrivet: 24 Jan 2008 14:35
I am from Barcelona.
I understanda de nada, por favor?

|
Estrella-Galicia
Medlem
|
#43 Skrivet: 24 Jan 2008 14:38
Baasil! What do you think you are doing?
Get the coronels order at once!!

|
PayLawyerBeforeHanging
Medlem
|
#44 Skrivet: 13 Feb 2008 12:13
Som brännvinsadvokat måste jag försvara farbrorJoe, även om han har ett hemskt humör och tvingar "lille"bror Averell att äta upp tvålar..
Jag tycker Ilmi-G ska avgå som farbrorJoes sheriff.
Åka på semester när farbrorJoe rannsakas som mest! Slapphet i rättsväsendet! Dessutom, försöka upprätthålla rättsäkerheten i Galicien, där det inte ens finns tillgång till svenska tangentbord!
Och där köttet inte kommer från SVENSKA gårdar!

|
Yuppie-Ki-Yea
Medlem
|
#45 Skrivet: 13 Feb 2008 12:22
Skaffa bort den här byråkraten ur min åsyn!
Verkställ!!

|