Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Offer-fest?
<< . 1 . 2 .
Författare Meddelande
L.E.
Medlem
#31 Skrivet: 27 Dec 2007 20:31

Dom kan ju undanbe sej alla kommentarer, men vill dom de?

shieldfire
Medlem
#32 Skrivet: 27 Dec 2007 20:37

Borde vara större orsak att stänga den här tråden en den man faktiskt stängde. Snart kommer det väl nån med en Fritzanalys också.

farbrorjo
Medlem
#33 Skrivet: 28 Dec 2007 02:44

Instämmer med shieldfire - vad är det frågan om?

regardie
Medlem
#34 Skrivet: 29 Dec 2007 00:38 - Redigerad av: regardie

Shieldfire är ju en intelligent person, men även solen har ju som bekant sina fläckar, så det säger jag ingenting om, men av dig farbrorjo, väntar jag mig inget annat än just det ovanstående i en sådan här kontext. Vad det är frågan om är en s k avknoppningstråd, så klart - läs gärna trådens rubrik innan du svarar på detta (om alls, gu'bevars, så kanske du lägger märke till att ordet offer, som sig bör när det gäller en schackforumstråd, ej syftar på den typen av offer som tits m fl diskuterade i forumkategorin Världsligt, utan till yttermera visso just offer av schackpjäser).
Då är det väl ej så mysteriöst längre? Trådinnovatören har helt enkelt bestämt sig för att extrahera en del av tankeinnehållet i en i tiden och ämnet närliggande tråd, nämligen den där det varnas för en användare som till synes försöker sätta någon slags S O-rekord i snabba förluster alternativt, som någon klok person föreslog, tränar spelöppningar och därför ger upp så lättvindligt...Tack för kaffet!

TheWinner
Medlem
#35 Skrivet: 29 Dec 2007 14:14 - Redigerad av: TheWinner

Jag ville bjuda på ett dubbelt tornoffer...

Men missbedömde siruationen..

Så nu blir jag utskämd..

*skratt*

<< . 1 . 2 .
Du måste logga in för att kunna posta!