| Författare |
Meddelande |
KEPA
Medlem
|
#31 Skrivet: 21 Dec 2007 00:47
problemet är att motorspelarna spelar i sin egen division och det gynnar inte os andra
+ att du aldrig kan vara säker att du spelar mot spelare som inte använder motor.
|
farbrorjo
Medlem
|
#32 Skrivet: 21 Dec 2007 00:51
Det håller jag med dig om, men vad jag vet har ingen kunnat hitta en lösning på denna problematik och då måste det väl vara bättre att var och en som bryr sig (och det gör nog de flesta) upplyser om hur de ställer sig till motorer i sina presentationer, vilket många faktiskt gör. Sedan är det förstås trist att vissa mörkar med sitt motoranvändande, men det är ju inte mycket att göra åt, eller hur?
|
vilhelm
Medlem
|
#33 Skrivet: 21 Dec 2007 01:08
jag gick just all in med 667:- kronor och förlorade mot ett as ...själv hade jag cowboys,,,ber om ursäkt farborjo att du fick ta skiten..jag går o lägger mig!
|
farbrorjo
Medlem
|
#34 Skrivet: 21 Dec 2007 01:11
Äh, det är ingen fara - bara bra om folk säger till om de vill ha förtydliganden - då behövs de ju verkligen!
|
Naser
Medlem
|
#35 Skrivet: 21 Dec 2007 18:14
god Jul
|
Barbossa
Medlem
|
#36 Skrivet: 21 Dec 2007 19:19
intressant tråd
|
vilhelm
Medlem
|
#37 Skrivet: 23 Dec 2007 00:07
Citerar: Barbossa, #36: intressant tråd
tycker du?jag har väl inte + mot dig? har ju inte ens mötts? har mött hejdlöst med spelare här...så tråden handlar om besvikna som inte fått re-match...har du problem med det barbossa??tar nämligen ditt svar som en pik!för vad kan man fråga sig??med nämda ovanstående...
|
vilhelm
Medlem
|
#38 Skrivet: 23 Dec 2007 00:08
Citerar: farbrorjo, #34: Äh, det är ingen fara - bara bra om folk säger till om de vill ha förtydliganden - då behövs de ju verkligen!
ja men lite oförskämd var jag!som sagt ber om ursäkt för det.
|
vilhelm
Medlem
|
#39 Skrivet: 23 Dec 2007 00:33 - Redigerad av: vilhelm
Sen är jag lite förvånad att inte sture svarat?har ju fullkomligt pulvriserat dig i spel sen var jag full också!heheehe
|
farbrorjo
Medlem
|
#40 Skrivet: 23 Dec 2007 00:38
Som sagt, du har inget att be om ursäkt för Vilhelm, men jag uppskattar gesten. Fast du har aldrig mött mig - kollade just partibasen för säkerhets skull (och för tillfället är jag inte full). Men du kan ju ha gjort det ändå, under ett annat nick - vad skulle det ha varit då?
|
vilhelm
Medlem
|
#41 Skrivet: 23 Dec 2007 00:40
Citerar: farbrorjo, #40: under ett annat nick
nä jag haer inga andra nick...är ju skumt ju
|
regardie
Medlem
|
#42 Skrivet: 23 Dec 2007 00:43
Haha, då så, då måste du ha skådat in i framtiden med ditt föregående yttrande. Själv föredrar jag ju Tarotkort till sådant - kör du med kristallkula?
|
vilhelm
Medlem
|
#43 Skrivet: 23 Dec 2007 00:46
har en skum känsla att det är gusse som talar..men har väl fel som vanligt....o andra sidan har jag defenetivt inte + mot dig(jag har inga andra nick)
|
farbrorjo
Medlem
|
#44 Skrivet: 23 Dec 2007 00:48
Njet, det är bara farbrorjos bättre hälft och därmed torde detta vara utrett.
|