Diskussionsforum

- Forum - Statistik - Sök -
schackOnline diskussionsforum / Schackdiskussion / Hm, missade deadline shit...
Författare Meddelande
nikotinkick
Medlem
#1 Skrivet: 27 Apr 2004 12:41

Jaha dåså kan jag bara skita i tävlingen nu fan jag som stod så jävla bra i alla de partier jag nyss torskade pga sista datumet, nåja ska man göra sådana missar kan de lika gärna gälla mer än 1 parti så det inte är någon som får fördel, det bästa nu vore att ge upp mina resterande partier som har med tävlingen att göra så mitt misstag inte gynnar/drabbar någon oskyldig, men jag vill behålla någon form av heder så jag kör på.

kgbb
Medlem
#2 Skrivet: 27 Apr 2004 12:46

Du visste ju att det var 3 dagar som gällde!

asvo
Medlem
#3 Skrivet: 27 Apr 2004 13:16

Det mest oväntade kan hända i schack Du får säga som min blixtkompis Jiretorn .Det är lika fint att vinna på tid!!! kg

asvo
Medlem
#4 Skrivet: 27 Apr 2004 13:42

Där hittade jag ett stort fel med Fritz han förvarnar inte när tiden rinner ut !!!

superdanne
Medlem
#5 Skrivet: 27 Apr 2004 15:19

Hallå

superdanne
Medlem
#6 Skrivet: 27 Apr 2004 15:23

Det gäller att hålla reda på tiden. Jag håller alltid reda på tiden på mina partier. Skaffa en kom-ihåg-kalender. Jag lovar att det hjälper

Captain Nemo
Medlem
#7 Skrivet: 27 Apr 2004 16:47

Här tycker jag inte det är så svårt att hålla tiden, men på Itsyourturn.com har jag förlorat ett par partier, för jag trodde det var helg. Men helgen började 00.00 amerikansk tid och inte svensk. Det var surt för jag låg i vinst på alla.

Gurra602
Medlem
#8 Skrivet: 27 Apr 2004 16:50

När man loggar in och kollar sina partier (ej med datorprogram) så är det inte svårt att hålla reda på "sista datum". Själv vill jag spela klart partiet samma dag som jag startar det. Jag gillar mest lirare som orkar dra mer än ett drag per dag. Jag fattar inte riktigt vad det är för vits att flytta en bonde en dag,och sen vänta flera dar innan man flyttar en till. Hälsningar "En riktig nybörjare"

nikotinkick
Medlem
#9 Skrivet: 27 Apr 2004 18:12

ok, så här är det nu jag tillbringar flera helger även veckor borta med min fjälla så jag loggar in på IT-cafe ibland då hinner jag inte alltid göra dragen, så som detta fallet trodde jag att det var ett datum, men det var en dag mer, så är det när man är lite vimsig, ja kalender vore en bra idé...

Du måste logga in för att kunna posta!