| Författare |
Meddelande |
Krukmakarn
Medlem
|
#31 Skrivet: 21 Aug 2005 22:54
Krukmakarn förlorar gärna mot tjejer om de är bättre. Är de sämre förödmjukar han dem lika gärna... ;)
|
vilhelm
Medlem
|
#32 Skrivet: 21 Aug 2005 23:18
#19:Luft? hehe:retas:Kollade bara på min partihistorik,inget annat:blink:
|
LeeGot
Medlem
|
#33 Skrivet: 22 Aug 2005 00:04
Skorpio, jag vann över dig 5:e aug utan schackdator och mina ratingpoäng är inget att skryta över, tyvärr... :blink:
|
Mekis
Medlem
|
#34 Skrivet: 22 Aug 2005 06:12
Skorpio. Jag har låg raiting utan motor. Jag har fått patt mot dig i alla fall. Fler än 1 gång. /Mekis
|
skorpio
Medlem
|
#35 Skrivet: 22 Aug 2005 22:32
Ja ja visst har du det mekis...(en gång)..men frågan är varför?...jo så här är det.......jag är sååå stinn av empati......har otroligt svårt för att skämma ut folk....få dom känna sig små.....så därför ska en match med mig vara fylld av glädje,skratt och ge ett gott minne för livet....om det nu blir så att jag måste ge bort någon pjäs...göra något litet konstigt drag för att min motspelare ska känna sig nöjd...ja då gör jag det......samma om jag ser att jag vinner lite för stort......då håller jag igen.....bjuder in min motspelare igen...låter han/hon känna sig stolt o glad...duktig...sån är jag....en bättre förlorare än jag går nog inte att finna....ja dom gånger jag nu beslutar mig för ATT förlora vill säga........och det händer ofta........vill inte skrämma bort folk med höga raitingtal....vill spela mot det breda folket....inte bara samhällets elit.....:retas:....Emman!!! Lovar att spela med alla sinnen i behåll.....till hundra!!!:blink:
|
Djlyckedal
Medlem
|
#36 Skrivet: 22 Aug 2005 23:04
skorpio du snackar för mycket skit! spela mer schack .
|
skorpio
Medlem
|
#37 Skrivet: 22 Aug 2005 23:12
Kanske ...kanske inte.......en sak är helt klar allefall....har full täckning för mitt snack:blink:...har du det Djklamhtefuwöud?.....................ett tips: Slå upp ordet ironi!!!!! ..............................................................................Moss.............................................................
|
Myran
Medlem
|
#38 Skrivet: 22 Aug 2005 23:23
du fattade galopen få se vem som vinner=)
|
skorpio
Medlem
|
#39 Skrivet: 23 Aug 2005 00:00
Hm......ja vi får se......hur snäll jag är denna gång.?!.......he he.....lycka till gubben! =)
|