| Författare |
Meddelande |
exit
Medlem
|
#1 Skrivet: 4 Jun 2005 21:57
Vart har den procentuella statistiken försvunnit? Jag vill ju kunna se hur många vinster respektive förluster jag har i procent. Inte för att klaga, men det bör finnas...
|
erik
Moderator
|
#2 Skrivet: 4 Jun 2005 21:58
Hmm, den försvann visst på vägen när jag delade upp alla partier på flera sidor. Jag fixar det här i veckan! ((erik
|
Thomson1
Medlem
|
#3 Skrivet: 4 Jun 2005 21:59
Jag håller med!
|
exit
Medlem
|
#4 Skrivet: 4 Jun 2005 22:02
Okej, tack erik. Ännu en sak då jag ändå är uppvärmd :blink: Varför står det inte "på tid" och "oavgjort" på Avslutade partier? Det är bara en blank ruta medan alla andra partier har schackmatt eller uppgivet. Underbart bra arbete för övrigt!
|
kulan
Medlem
|
#5 Skrivet: 4 Jun 2005 22:11
Du kanske borde tänka på att varava ned.....
|
exit
Medlem
|
#6 Skrivet: 4 Jun 2005 22:14
Nu var det inte dig jag riktade min fråga till, så gå du och sov ruset av dig och återkom imorgon.
|
erik
Moderator
|
#7 Skrivet: 4 Jun 2005 22:17
Det är bra exit, kör hårt bah! :blink: Vid partier som avslutas på tid från och med nyss kommer det stå "Tidsförlust". Vid tidigare tidsförluster och vissa andra partiavslut har det inte lagrats i pgn-datbasen att det var just så det slutade. Men från och med nu alltså så görs det det. Tack! ((erik
|
exit
Medlem
|
#8 Skrivet: 4 Jun 2005 22:20
Okej, tack för svaret! :ler: Nu är det då bara den absoluta sista frågan som egentligen inte är ett "klagomål": Borde inte "HJÄLP" som finns på menyn åt vänster vara på samma rad som "(faq)"? De hör ju trots allt ihop, och HJÄLP passar inte riktigt att vara på samma rad som Personlig sida-knappen.
|
kulan
Medlem
|
#9 Skrivet: 4 Jun 2005 22:33
Ja sista frågan är kanske ändå inte sagt i detta skänsliga ämne.Hur kan en ung man som du "exit" tillåtas att vräka ur dig sådana oförskämdheter mot en gammal kämpe som undertecknad!?Någonting har uppenbarligen gått käpprakt åt helvete i sammhället(skammhället) / "Kulis/
|
exit
Medlem
|
#10 Skrivet: 4 Jun 2005 22:36
Ja, som om ditt inlägg var mer i ämnets väg då? -.- Tar erik illa upp uppmanar jag honom att själv säga det. Alltså är det INTE ditt jobb att försöka tolka eriks känslor!
|
kulan
Medlem
|
#11 Skrivet: 4 Jun 2005 22:41
aha,jag som trodde att det var mitt Jobb att tolka känslor???? undrar vem som borde sova ruset av sig?......
|
MalmöLeif
Medlem
|
#12 Skrivet: 6 Jun 2005 01:15
Man skulle kunna tänka sig: Vilken spelare har jag lyckats bäst, respektive sämst mot i procent?
|
MalmöLeif
Medlem
|
#13 Skrivet: 6 Jun 2005 01:20
Mer: Hur lång tid man varit inloggad sen man anslöt sig...
|
MalmöLeif
Medlem
|
#14 Skrivet: 6 Jun 2005 01:27
Ens vanligaste öppningsdrag.. Hur länge partierna håller på i genomsnitt.. Kortaste partiet Längsta partiet...
|