| Författare |
Meddelande |
Kriall
Moderator
|
#1 Skrivet: 23 Mar 2005 23:17
Ser att zohar är etta. Grattis!!!!!!!!!! Vet inte hur länge du haft den platsen men kul att det rör sig i toppen av rankingen. Och tänk jag hade ett litet, litet, litet övertag i en match mot z.... men sen gick det som det gick.
|
Kriall
Moderator
|
#2 Skrivet: 29 Mar 2005 22:19
Ordningen återställd - vi får väl se om det är tillfälligt eller .... Hur som helst - Johnny åter nr 1. Grattis! Vi i Hjärngänget är extra stolta eftersom Johnny är vår lagledare. Visst bör vi få spela en superfinalmatch mot vinnaren i A-finalen efter detta?!!
|
vilhelm
Medlem
|
#3 Skrivet: 29 Mar 2005 22:42
Tycker faktiskt att johnny ska möta mig för att bestiga tronen igen...inte mer en rätt!!
|
Johnny
Medlem
|
#4 Skrivet: 2 Apr 2005 12:33
Lustigt, vilhelm. Kom upp på topp 10 så får vi se....
|
zohar
Moderator
|
#5 Skrivet: 2 Apr 2005 13:19
Vår käre Wilhelm slog mig härom dagen, efter att jag spelat som en tomte. Det lönar sig att inte spela för snabbt! Roligt när det svänger lite.
|
asvo
Medlem
|
#6 Skrivet: 2 Apr 2005 13:28
Jag har nöjet att spela mot den nye uppstickaren Vilhelm , han räds inte motorspelare heller nu.
|
Larsa
Medlem
|
#7 Skrivet: 2 Apr 2005 14:23
Jag hoppas uppstickaren vet vad han gett sig in på... Men jag håller på honom för vinner han vore det en sensation utan gränser!
|
Kriall
Moderator
|
#8 Skrivet: 2 Apr 2005 18:19
Zohar - kan du inte spela som en tomte mot mig nån gång - jag nosar på 2000-gränsen men det vill sig inte. Och nu håller jag på att förlora mot en dansk - jag skäms och dricker rödvin istället för öl i protest...
|
vilhelm
Medlem
|
#9 Skrivet: 2 Apr 2005 18:31
svar 3:Verkar svårt för en snabbpartist:-) svar4:så illa var det väl ändå inte?Förutom sista 10 då kanske:-) svar5:Lite rädd är jag nog:-)...men rating befriat dock... svar6:vet jag nog inte,brukar räcka med att utmana dig för att få en knäpp på näsan...sensation?Ja typ en knall!:-)
|
lubbeluring
Medlem
|
#10 Skrivet: 2 Apr 2005 18:50
Om du är släkt med Vilhem erövraren och Vilhelm Tell så kan det bära hur långt som helst! Lycka till!
|
vilhelm
Medlem
|
#11 Skrivet: 2 Apr 2005 18:54
haha...noterar att nämda herrar också stavar med enkel V...precis som en arbetargrabb....var väl inte så högfärdigt på den tiden månne?
|
kulan
Medlem
|
#12 Skrivet: 2 Apr 2005 19:20
Det här att Zohar helt plötsligt dyker upp som etta! Så typiskt för hans stil ... typ - jag ligger lite lågt ett tag sen försöker jag at sno åt mig 1:a platsen! hoppas att ingen märkt något!
|
Larsa
Medlem
|
#13 Skrivet: 2 Apr 2005 19:28
Kulan! Se svar 45 i Fisherfans så kanske du får en tankeställare...
|
Larsa
Medlem
|
#14 Skrivet: 2 Apr 2005 19:38
Kulan är en sådan där feg typ som loggar in ibland för att skriva i forumet utan att spela schack, sedan har ingen koll på läget över huvud taget... En riktig loser...
|
kulan
Medlem
|
#15 Skrivet: 2 Apr 2005 19:55
såja nu tog du väl ändå i lite väl mycket. Jag tycker t.ex. att ...A whither schade of pale är det bäst som någonsin skrivits och att Garry Brocker som skrev den borde ha Nobelpriset! allra minst....
|
Larsa
Medlem
|
#16 Skrivet: 2 Apr 2005 19:59
jaha där ser man... det är bra att du har en försiktig ton för annars så...
|
Larsa
Medlem
|
#17 Skrivet: 2 Apr 2005 20:00
bjuder jag på en sup...
|
novisen
Medlem
|
#18 Skrivet: 2 Apr 2005 20:07
:q Har du ingen humor larsa? var har den tagit vägen? du hade ju det! (enligt egen utsago) skärpning! lite kul får du väl tåla!!
|
Larsa
Medlem
|
#19 Skrivet: 2 Apr 2005 20:29
hahahaha sådana där kommentarer tycker jag är kul... Javist är det kul, men farbrodern i fråga kommer bara in och säger massa saker utan att komentera vad andra säger... och det är mindre kul... Själv försöker jag att hålla skämten på en sådan nivå att andra inte ska ta anstöt, men för vissa som skämtar på andras bekostnad så kan det leda till uteslutning här på online... ( har man märkt i alla fall...) Fortsätt att provorera novisen så blir det debatt här på forumet, vilket är ännu roligare...
|
Lonewolf
Medlem
|
#20 Skrivet: 2 Apr 2005 20:36
Sadist där!
|
novisen
Medlem
|
#21 Skrivet: 2 Apr 2005 20:42
Provorera? Provocera menar du? Ok! när vissa skrattar åt andra när dom blir skämtade med , men själva blir arga när andra skojar med dom , då måste man REAGERA! anser i alla fall jag, vän av ordning, ingen dubbelmoral här på S.O ,det finns väl nog av det i samhället i övrigt, eller hur? jag kämpar för de svaga! de okunniga osv ock det ska jag fortsätta med! phu !
|
MB_Sthlm
Medlem
|
#22 Skrivet: 2 Apr 2005 20:43
phu ? Nalle Puh menar du?
|
novisen
Medlem
|
#23 Skrivet: 2 Apr 2005 20:45
Ja! snäll som en Björn!
|
MB_Sthlm
Medlem
|
#24 Skrivet: 2 Apr 2005 20:47
När man är en björn med Mycket Liten Hjärna och Tänker Ut Saker, upptäcker man ibland att en Idé som verkade vara riktigt Idéaktig inne i hjärnan, är helt annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på. (Nalle Puh)
|
novisen
Medlem
|
#25 Skrivet: 2 Apr 2005 20:49
Nej nu har det här spårat igen!! det här handlar inte om schack! jag går i ide till Tiburtus god natt zzzz
|
Larsa
Medlem
|
#26 Skrivet: 2 Apr 2005 20:49
Det tycker jag låter bra novisen, fortsätt men det... jag beundrar dig för det... Ibland blir det väl så att man kläcker ur sig en del saker bara för att få en dabatt här på forumet bara för att det är så dött här... Alternativet är att sluta skriva...
|
kulan
Medlem
|
#27 Skrivet: 2 Apr 2005 20:55
Det faktum att forumet är dött . Betyder ju knappast att dina åsikter accepteras som geniala!
|
Larsa
Medlem
|
#28 Skrivet: 2 Apr 2005 21:00
Inte dina heller...
|
Kriall
Moderator
|
#29 Skrivet: 2 Apr 2005 21:01
Snacka går ju ,men notera att mr J fortfarande är etta - försök lära er schack istället! Det gör jag - i o f med tveksam framgång...
|
Larsa
Medlem
|
#30 Skrivet: 2 Apr 2005 21:02
och nu sket kulan på sig... hahahaha
|